Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 14.12.2008, 20:57
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Viestit: 869
Perusasetus

Täytyy kyllä sanoa että on porukoilla hyvät liksat!!! Jumalauta ei olis mitään asiaa elää ees vedellä ja leivällä mun liksalla joten ihmettelen kovasti.Toisaalta mun duuni luultavasti säilyy kun muut saa monoa mutta toisaalta herrastamisesta tulee vaan haastavampaa.

Kuitenkin laskien että jos ottaa sen sopivammankin lainan niin kyllä aika nihkeeks menee elämäminen kuitenkin nyt on toistaiseksi niin hyvin asiat että on kämppä+lämmin autohallipaikka+harrastetalli vuokraltaan reilut 500€/kk joten just ja just jää rahaa elämiseen 200€kk laskujen jälkeen.
Kyllä on meillä suomessa hyvin asiat jos noinkin hyviä liksoja saadaan vai mitä..Ehkä saa itseään syyttää että ei lukenut itseään miksikään datanörtiksi ja kärsii palkkakuopasta tehokkaasti. No valittaminen kertoo vaan siitä että asiat on suhteellisen hyvin mutta kyllä sais liksat näillä hinnoilla olla aika paljon ylempänä jos meinais oikeesti yksin suhteellisen normaalisti pystyä elämään hyvinvointivaltiossa.
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 17:05 (GMT +2).