Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 10.12.2008, 20:18
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Mutta eikös se ole sama laittaako tuon tuollain päin vai sillain kuin mitä yritin selittää vähän hankalasti kylläkin. onhan se ajojärjestyksessä silloinkin jos 1. laatikkoon laittaa rastin numeron jonka ekana hakee ja 2. laatikkoon sen minkä toisena hakee näin ei menisi niin helposti sekaisin. vai olenko väärässä?

Itsekkin yrittää ensi kaudella päästä mukaan kisaileen niin asia kiinnostaa.
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tän kauden foffi tulokset zazukizazazyy Chit-Chat 3 07.10.2008 21:13
kauden -06 trial tuloksista Tekniikka & Jutustelu 1 26.10.2006 10:07
TALMAN KAUDEN AVAJAISET 22.4 myllis Tapahtumat 232 22.04.2006 16:52


Sivu luotu: 16:41 (GMT +2).