![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Mutta eikös se ole sama laittaako tuon tuollain päin vai sillain kuin mitä yritin selittää vähän hankalasti kylläkin. onhan se ajojärjestyksessä silloinkin jos 1. laatikkoon laittaa rastin numeron jonka ekana hakee ja 2. laatikkoon sen minkä toisena hakee näin ei menisi niin helposti sekaisin. vai olenko väärässä?
Itsekkin yrittää ensi kaudella päästä mukaan kisaileen niin asia kiinnostaa.
__________________
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Tän kauden foffi tulokset | zazukizazazyy | Chit-Chat | 3 | 07.10.2008 21:13 |
| kauden -06 trial tuloksista | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.10.2006 10:07 | |
| TALMAN KAUDEN AVAJAISET 22.4 | myllis | Tapahtumat | 232 | 22.04.2006 16:52 |