Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 07.12.2008, 20:43
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

joo ja nythän mä vasta hokasin että tostahan on yläpallo repenny ja varmaan toi loppuvaurio johtuu siitä, mutta takas asiaan liuku laakeroitu voi kestää jos se on voideltavaa mallia, mulla itellä lähes poikkeuksetta ne hajonneet on ollu neulat syöpyneenä
tai ruosteessa, ja yhdet uudet joskus räjähti järjetömällä revityksellä pyörät linkussa,
onko tossa liukumallissa kuinka paljon paksumpi toi itse ristikko verrattuna neula laakeriseen,
se tapin kaulahan on kuitenkin heikoin lenkki?
T:SUKKALÄTKU
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty GM akselit 10-bolt ja 12-bolt 4,1 välitys, lukko CJ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 13.10.2009 15:21
Myyty: 10 bolt etu ja 12 bolt taka-akseli tare O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 12.11.2007 13:07
Tojotan ohjaus nivelet?! SoSo Tekniikka & Jutustelu 4 02.08.2005 17:07
Dumbon CV-nivelet Tapsa_ja_Dumbo Tekniikka & Jutustelu 3 04.08.2004 20:27
Dumbon CV nivelet...... Tapsa_ja_Dumbo Tekniikka & Jutustelu 3 21.06.2004 20:14


Sivu luotu: 00:39 (GMT +2).