Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.12.2008, 12:31
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

d44 / GM 10 bolt vetoakselin nivelet


joo, herätetääs vähän keskustelua asiasta, mikähän olis hintta/laatu suhteeltaan kestävin ratkaisu noiden akselien niveleksi nyt kun tikut vähän kestää niin ristikot ei.


noitahan on olemassa jo tietysti kaikkia "super jointteja" mutta hinnat liikkuu siellä 300 taalan tietämillä ja yleisesti ottaen kestääkö ne liukulaakeroituna kovin paljoa maantieajoa

tällähetkellä mulla on spiecer 5-760x:t mutta niitä on kotimaasta hiukan hankala saada, täytyis löytää joku edukas ulkomaantoimittaja varmaan vai?

kovin paljo noi 706:tkään ei kestä, mutta ne on kuiteskin jo selvästi parempia kuin esim jotkut precisionin "heavy duty" nivelet jotka ei tunnu kestävän edes normaalia ajoa.

spicerin sain hajaalle kun pikku taaksepäin vinssaamisen jälkeen pistin eteenmenopykälän päälle niin rusahti...

mites onko muilla kokemusta asiasta, tämähän kuiteskin koskee samalla tavalla myös jeeppiukkoja ja muita kun niissä on samoja niveliä.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty GM akselit 10-bolt ja 12-bolt 4,1 välitys, lukko CJ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 13.10.2009 15:21
Myyty: 10 bolt etu ja 12 bolt taka-akseli tare O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 12.11.2007 13:07
Tojotan ohjaus nivelet?! SoSo Tekniikka & Jutustelu 4 02.08.2005 17:07
Dumbon CV-nivelet Tapsa_ja_Dumbo Tekniikka & Jutustelu 3 04.08.2004 20:27
Dumbon CV nivelet...... Tapsa_ja_Dumbo Tekniikka & Jutustelu 3 21.06.2004 20:14


Sivu luotu: 22:59 (GMT +2).