Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 05.12.2008, 22:16
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Perusasetus

Eli silloin ei mikää maa, jossa euro käytössä, ole itsenäinen valtio.. niinkö?
Jos nyt kuitenkin muistettaisiin mitä tapahtui vuonna 1917 ja silleen.. tietty, itse olen jäävi ottamaan kantaa tuohon, periaatteista ja kasvatuksesta on vaikea luopua.. Kotimaani ompi Suomi.... jne..

Mutta asiasta nostovinssiin:
Paljonkos peltoo skorpparilla on??? Kun noi korpee TE:n tarkastukset?!
Ja mitä vittua peltotarkatukset liittyy itsenäisyyteen.. Luulempa että kyllä sinne Kelaankin tarttee aikas tarkkaan ilmootella asioista, jos niitä opintotukia meinaa poikas nostella, tai joutuu vielä maksamaan takasin!! Ja silläkään ole mitään tekemistä Suomen itsenäisyyspäivän kanssa! Kö!?
Pidetään ny ne puurot ja vellit erossa toisistaan ja pidetään kiinni Itsenäisyydestämme!
Hyvää Suomen Itsenäisyyspäivää itse kullekin! Ja kiitos veteraaneillemme, joista yhteiskuntamme jaksaa vielä jotenkuten huolehtia!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Skorpioni Näytä viesti
Täh, siis täh!

Tiedän kyllä ihan hyvin, että huomenna on Suomen itsenäisyyspäivä. Onko Suomi enää itsenäinen? Ei ole, koska EU-direktiivit määräävät hieman liikaa "itsenäisen" valtion asioita.

Kohta varmaan tulee paskallakäyntidirektiivi. Jos käyt useammin kuin kerran paskalla päivässä, joudut maksamaan siitä. Eikun joku valvomaan paskallakäyntiä, niin kuin TE-keskuksen tarkastajat käyvät tarkastamassa maatiloillakin, onko peltohehtaarit ilmoitettu oikein.

Yksi itsenäisen valtion tunnuksia on oma rahayksikkö. Onko Suomella?

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... Bruno Chit-Chat 76 10.12.2010 02:00
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47

Sivu luotu: 23:36 (GMT +2).