Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 04.12.2008, 22:49
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Olkku Näytä viesti
Juu kovasti on ruuvattu...
Kalliita sponssiosia

Pystyputkenkin meinasin laittaa mut entinen omistaja oli hitsannu putken suoraan pakosarjaan... täytyy tehdä uus laippa et saa putken ylöspäin ni näyttää edes voimasavu hyvältä.

Taitaa lauantaina olla -J40-sarjalaiset toyotat olla hyvin edustettuja
No voe miten se nyt sillee on menty heppaamaan (: kuvia sitten niinmaan perkeleesti ankasta että tiedän sen olevan hyvissä/osaavissa käsissä mitä se ei ole ollut pariin vuoteen ainakaan /:
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 06:28 (GMT +2).