![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Anteeksi tyhmyyteni, mutta. Mikä konkreettinen hyöty noilla saavutetaan ilman etuperän ja alatukivarren alaspäin siirtämistä? Eikö muuten saa mitenkään ulosjoustoa? Yläpallonivelen asento pysyy tietty samana kuin ennenkin, mutta pyöränkulmien kustannuksella, vai eikö tojotassa pysty kirraamaan jousia? Vai onko ymmärryksessä vikaa
![]() ![]() Viimeksi muokannut jkholma : 28.11.2008 20:04 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: 2.4D tai 2.4TD Hiluxiin -86 | Morjenz | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 26.10.2007 06:23 |
Palikat | -TIMPPA- | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.09.2006 22:16 |
D-4D Hiluxiin 128 hv/300 Nm | -MaTTi- | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 13.08.2005 15:34 |
Hiluxiin PTO? | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.01.2005 18:41 |
Palikat | Tumi | O/M/V Muut | 0 | 18.01.2003 11:32 |