Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 19.11.2008, 15:46
Jeep-Rice Jeep-Rice ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.12.06
Sijainti: Karstula, Finland.
Viestit: 110
Perusasetus

Noita s2:sikin on monenlaisia. Ittellä portiton s2 jostain nelos valmetista tuossa nissanin sd33 moottorissa. Kaasun kun linttaa pohjaan ja pakkovaihteella kierrättää(automaatti) Ni ahdot pysyy mukisematta 0.7 mut viive on melkoinen. En vois tämmöstä suositella mihinkään manuaali peliin jossa tulee löysättyä kaasua aina kun arpoo seuraavan pykälän.

Niin ja tosiaan ylävireiseltä vaikuttas tässä 3.3 litrasessa kutosessa ni en usko et tilanne paranee pinemässä moottorissa.

Oman ahtimeni sain halvalla joten ajattelin sitä kokeilla mutta seuraavaksi olis hankintalistalla kyllä joku portillinen turbo.

Nii ja siivet ei oo tossa mullakaan ku jotai 5xmm.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 01:00 (GMT +2).