Olikos kellä kokemuksia shackle reversalin tekemisestä HJ:hin? SOA tuloillaan, ja tuokin kiinnostaisi. Jenkeistä löytyy kyllä sivuja.
http://www.proffittscruisers.com/parts/photo10.html (autoon ilman SOAa)
http://medusa.ih8mud.com/cruiser/Shackle.html (BJ)
Kiinnostaisi lähinnä, että onko siitä mitään haittaa? Äkkiseltään luulisi, että esim traction barin tekeminen vaikeutuisi, koska jousien takaosat pääsee liikkumaan enemmän (onkohan sillä oikeasti mitään merkitystä, jos traction barin toteuttaa sakkelilla, en usko?).
Onkohan caster-kulmaa syytä muuttaa vakiosta, jos oletetaan, että shackle reversal toteutetaan takapäästä (eli riipuke siirretty taakse) näin:
http://www.proffittscruisers.com/suspension/photo1.html (noita runkoaisan sisään hitsattavia holkkeja olen teettämässä 2 kpl) ja etupäässä jousen kiinnikettä upotetaan vastaavasti runkoon päin saman verran? Onkohan sillä merkitystä, jos jousen etukiinnike jääkin sentin kaksi alemmaksi takakiinnikkeeseen verrattuna? Silloinhan caster hieman pienenee?
Etunapojen kääntö on parhaillaan tekeillään, joten vielä olisi mahdollisuus vaikuttaa caster-kulmaan.