Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #25  
Vanha 04.11.2008, 22:16
JERKKU:n Avatar
JERKKU JERKKU ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.04
Sijainti: VANTAA
Viestit: 972
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fomoko Näytä viesti
Mites tuollanen xj cherokee tuolla pikku diiselillä 2.1? paljonko on d-vero? ja onko kellään käyttöautona jolla ajettu metsässä riittääkö vääntö yms metsään?
Mulla oli Comanchessa aluksi toi 69hp tehomylly, mutta ei se kyllä autoon ole tarkoitettu se moottori. Lohko on Rellulta ja vm 78. (Jostain syystä nyt on 4.0 kone vaihtunut keulille)
Käyttiksessäni, eli GrandCherokeessa on toi uudempi VM (Italialainen) 2.5TD ja siinä on jo sitten vähän moottorin tuntua. Niiden kestävyyttä epäillään, mutta me ollaan jo kurvattu sillä 128tkm:stä 210tkm:iin ja kone toimii varman oloisesti. Itselleni voisinkin harkita Comanchen jälkeiseksi leikkikaluksi tuommoista Cherokeeta 2.5td koneella
__________________
Maastossa se on mukavinta


www.4x4parts.fi - EI TARVITSE KATUA -
www.facebook.com/4x4parts.fi
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä hyvä ½" pulttipyssy? Jallu Tekniikka & Jutustelu 136 29.08.2015 19:26
Myyty Toyota HJ-60 Lanzari O/M/V Ajoneuvot 10 25.02.2009 20:20
mikä olis hyvä hallitunkki? toyota4x4 Tekniikka & Jutustelu 15 15.05.2008 22:19
Mikä on hyvä liima kattoverhoilulle? Arska-tehtaalta Tekniikka & Jutustelu 18 20.01.2007 21:04
Hyvä foffi aihio? Nerd-O Chit-Chat 6 14.09.2006 08:11


Sivu luotu: 04:01 (GMT +2).