asiasta mitään tietämättömänä, aina on ollut et kuutiotuumat korvaa ahtimet ja matalakierroksiset dieselit ei tarvitse olla tehokkaita. noh satuin ostamaan sellaisen ahdin paketin jossa on switserin s2 ahdin"vai miten se nyt oli" ja laatikollinen letkuja ja putkia. kymysys olis et, kannattaako enää laakeroida ja paljonkohan maksaa laakerointi kun minusta siinä on liikaa väljää, letkuja on mut mihin tulee syöttöpumpulle ja muualle??, dumppeja on kaksi toinen ennen turboa pakopuolella ja toinen normi paikassa. on vaparin pakosarjasta jatkettu putkea turbolle, se pakopuolen dumppi?? on yhdistetty ulos menevään pakoputkeen yhdysputkella ja siinä on rehellinen auton venttiili tms.tarkoitus onkohan et jos turbo ei kerkeä pyörimään niin se työntää liiat ulos?... on outoa kun on koko elämänsä ollut autojen kanssa tekemisissä ja tuo turbo ja diesel on niin ihmeellinen ja uusi asia.