Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 30.10.2008, 21:58
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.972
Perusasetus

Jos koppa on kantikas, on se 48-50 vuosilta malli 70200(tuskin on), 51-54 vuosilta malli 2010 ja jos pyöreäkulmainen, nii uudempi 401 1955 eteenpäin. Alkupään laitteissa ei ole mersun merkkiä.
Tai voi olla molempiakin, ota niistä selvää... (kantikas 401)

Tuolta löytyy jotain tietoakin ja linkkejä maailmalle:

Suomiforum:

http://www.unimog-fin.com/forum/index.php

Saksaksi:

http://www.unimogfreunde.de/
__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään unimog 404 vm-65 simppa O/M/V Ajoneuvot 12 19.12.2008 21:08
M: UNIMOG 416 impala67 O/M/V Ajoneuvot 3 24.07.2006 11:56
M:Unimog 416 vm 72 O/M/V Ajoneuvot 0 16.03.2006 15:20
M.unimog toyo O/M/V Ajoneuvot 1 26.01.2006 17:46
M: UNIMOG toyo O/M/V Ajoneuvot 1 18.12.2005 16:59


Sivu luotu: 04:00 (GMT +2).