![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Jos koppa on kantikas, on se 48-50 vuosilta malli 70200(tuskin on), 51-54 vuosilta malli 2010 ja jos pyöreäkulmainen, nii uudempi 401 1955 eteenpäin. Alkupään laitteissa ei ole mersun merkkiä.
Tai voi olla molempiakin, ota niistä selvää... (kantikas 401) Tuolta löytyy jotain tietoakin ja linkkejä maailmalle: Suomiforum: http://www.unimog-fin.com/forum/index.php Saksaksi: http://www.unimogfreunde.de/
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään unimog 404 vm-65 | simppa | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 19.12.2008 21:08 |
| M: UNIMOG 416 | impala67 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 24.07.2006 11:56 |
| M:Unimog 416 vm 72 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.03.2006 15:20 | |
| M.unimog | toyo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 26.01.2006 17:46 |
| M: UNIMOG | toyo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 18.12.2005 16:59 |