![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Tervehdys!
Joskus tuli venttiilinnostajan kuppi lohkosta läpi kun se pyöriessään kohti öljypohjaa ehti jäädä kiertokangen ja lohkon väliin... 2x3 cm reikähän siitä syntyi. No, rautaa tilalle ja valurautapuikolla kiinni. Hyvin on pitänyt. No, eipä juuri ole ajettukaan...mutat ei se ole vuotanutkaan silloin kun on satuttu ajaa. Koneena legendaarinen NC-50 ála Fiat / Iveco TT |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kattoverhoilun korjaaminen | Td5 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.08.2008 21:23 |
| Maastomersun korjaaminen "Wanha Wihree" | MikkoVuorsola | Maasturiprojektit | 47 | 30.12.2007 23:17 |
| Lohkon ja kannen pesu (lipeä) | Jeeper | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 18.01.2007 16:01 |
| Pajero 2800 lohkon jäähd.nesteen tyhj.tulppa missä | HiluxMan | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 03.05.2006 16:44 |
| Kyljellään korjaaminen | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 29.04.2004 22:59 |