Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #20  
Vanha 24.10.2008, 05:24
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rausku4x4 Näytä viesti
Hyvä niin! Ei ollut sitten ihan turha ostos tuo pitkän perä. Nyt voi sitten nykyisen takaperän heittää eteen. Muuttuukohan maasto etenemis kyky paljonkin kun on kitkalukko edessä?

eipä juurikaan, tai muuttuuhan se kun voi surutta survoo kaasua eikä tarvii pelätä pikkupyörien hajoomista

ei se kitka kauheesti jaksa pitää edessä. muta poorissa on jotain etua siitä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
patrollin perät ?? patikka Tekniikka & Jutustelu 5 02.05.2007 17:11
M: Vanhemman LJ70:n etulokasuojat ja konepelti H_Nietu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 20.03.2007 07:51
Vanhemman Läjän etujousilautasesta KarvaTurpa Tekniikka & Jutustelu 7 26.09.2006 07:00
vanhemman Defenderin tuonti saksasta pakettiautona Tekniikka & Jutustelu 10 17.01.2005 08:48
Dana44 -76 tahi vanhemman olka-akselit SamiN O/M/V Muut 0 06.07.2004 00:45


Sivu luotu: 17:04 (GMT +2).