![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Menee ne, pari juttua kannattaa katsoa. Jos on rättinivel kardaanissa, ei välttämättä sovi ristiin laipat, ainakin kaksilla eri pooreilla. Perämurikan kiinnityspultteja voi joutua vaihtamaan, kun uudempi saattaa vaatia että kaikki pultit on pitkiä. Vanhoissa puolet on lyhyempiä. Ainakin wanhoissa akselikuorissa ei ole täyttöproppua, vaan täyttö tapahtuu perämurikassa olevasta täyttöreiästä. Uudemmissa on taas murikasta poistunut täyttökorkki.
Sitten on hämärä muistikuva vetarien sopivuusongelmasta. Jos vetarissa on stefapinta, ei välttämättä mahdu navasta läpi? Oliskohan vielä ollut niin, että jos vetarissa on kiinteä laippa ja 24 uraa, on myös stefapinta. Jos irtolaippa niin ei ole uraa? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään M: SUZUKIN jarrurummun/vetarin ULOSVEDIN | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 16.09.2019 09:02 |
Vetarin hitsaus | puuhapate | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 09.08.2008 19:57 |
m:d44 vetarin uusi ulkopätkä | cvy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.06.2007 22:08 |
Disco II TD5 automaatin vaihdot... | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 28.02.2006 17:24 | |
D44 vetarin stefa vuotaa | HeikkiH | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 24.05.2004 12:29 |