Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 21.10.2008, 19:06
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

Menee ne, pari juttua kannattaa katsoa. Jos on rättinivel kardaanissa, ei välttämättä sovi ristiin laipat, ainakin kaksilla eri pooreilla. Perämurikan kiinnityspultteja voi joutua vaihtamaan, kun uudempi saattaa vaatia että kaikki pultit on pitkiä. Vanhoissa puolet on lyhyempiä. Ainakin wanhoissa akselikuorissa ei ole täyttöproppua, vaan täyttö tapahtuu perämurikassa olevasta täyttöreiästä. Uudemmissa on taas murikasta poistunut täyttökorkki.

Sitten on hämärä muistikuva vetarien sopivuusongelmasta. Jos vetarissa on stefapinta, ei välttämättä mahdu navasta läpi? Oliskohan vielä ollut niin, että jos vetarissa on kiinteä laippa ja 24 uraa, on myös stefapinta. Jos irtolaippa niin ei ole uraa?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään M: SUZUKIN jarrurummun/vetarin ULOSVEDIN sakari65 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 16.09.2019 09:02
Vetarin hitsaus puuhapate Tekniikka & Jutustelu 16 09.08.2008 19:57
m:d44 vetarin uusi ulkopätkä cvy O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.06.2007 22:08
Disco II TD5 automaatin vaihdot... Tekniikka & Jutustelu 3 28.02.2006 17:24
D44 vetarin stefa vuotaa HeikkiH Tekniikka & Jutustelu 8 24.05.2004 12:29


Sivu luotu: 01:13 (GMT +2).