Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 15.10.2008, 19:54
burton:n Avatar
burton burton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.05.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 1.323
Perusasetus

eikös kukaa ole tosiaan ahtanu tota kone mallia?

sitte sopiiko tuo jakolaatikko esim. hj:n tai lj:n laatikon perään? on splitcase jakis kardaanikäsijarrulla...

ja tää kysymys on jo melkein matin juttuja: voisko tuon HJ-45 rinnastaa BJ-43:seen? jos pikkasen lyhentäis akseli väliä...


ja mitähän tälle tekis muuten? soa? vai kippuraa jousta? riiput ainakin siirtyy taakse etuakselilla. 12ht+lukot?

ideoita?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Terrano kysymyksiä. EZU Tekniikka & Jutustelu 2 15.03.2008 16:29
2LT-II kysymyksiä Samppa79 Tekniikka & Jutustelu 15 14.08.2006 13:15
Tukivarsi kysymyksiä JERKKU Tekniikka & Jutustelu 5 01.03.2006 19:50
Suzukista kysymyksiä Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 24 16.02.2006 10:59
Kysymyksiä 86:sta Vuosimallit 1984-1996 0 15.10.2002 09:02


Sivu luotu: 06:24 (GMT +2).