Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #25  
Vanha 14.10.2008, 18:31
Gravedigger:n Avatar
Gravedigger Gravedigger ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Laukaa
Viestit: 1.125
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja heimali Näytä viesti
Ei kannata, taustasäteily on vielä voimakasta seuraavat 2-3 vuotta.
Harmi että askarteluhommiin jouduit, olisihan ns.voimakkaan latvakasvuston
omaaville henkilöille ollut toki oma mallistonsa

Ai juma ku repesin tolle peitteelle. joo ku pää on kokoa 64 ni tollane vois jo mahtuu
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Veppskiy Les 2008 myllis Tapahtumat 4 29.09.2008 20:14
Ladoga 2008 J20 Tapahtumat 90 24.06.2008 09:41
Suunnistus CUP 2008?? Tapahtumat 24 30.11.2007 11:52
Offroad GP 2008 dollythelw Tapahtumat 1 26.11.2007 22:01
Eurotrial 2008 Saija Tapahtumat 0 02.08.2007 19:31


Sivu luotu: 04:01 (GMT +2).