Mukavasti mentiin Rodeo Drivella tämäkin kausi. Mittakaava kartalla on hyvä olemassa ja edelleenkin olen rakastunut F1-näppäimeen
Ohjelman luoman ozi.wpt-tiedoston pilkkuvirheestä oli puhetta Turaoffissa ja siihen varmaan tulee jossain vaiheessa korjaus. Ajattelin itse kokeilla saisiko Ozin kautta helpommin siirrettyä rastit Magellan käsigepsuun kun ne eivät suoraan RD:sta siirry.
Kilpailun aikana kaipasin yhden rastin haku -toimintoa, jota olen varmaan toivonut aikaisemminkin. Eli rastin etsiminen kartalta numeron perusteella.
Tulosten tarkistamista varten voisi olla näyttö (esim. rastilistan näköinen taulukko) jossa näkyy rastit numerojärjestyksessä ja jollain tapaa merkittynä rastin tila: SAATU, LÖYDETTY, HYLÄTTY. Tai oikeastaan ainoastaan tuolla SAATU-kuittauksella on merkitystä.
Jotain tuli mieleen kun kilpailun jälkeen katselin simulaatiota:
- pause-näppäin simulaatioon
- vaihtoehdoksi katsoa simulaatio ilman kuvia, voihan ne kuvat poistaa sieltä kansiostaan mutta sitten taas pitää vissiin ladata uudestaan jos haluaa katsoa kuvien kera. Tuo kuvien kera katsominen on muuten ihan hauska ominaisuus.
Kiitokset jälleen ja vielä kerran Japelle hienosta ja toimivasta ohjelmasta!