Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 11.09.2008, 12:43
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

G-mersun maahantuominen...?

Ekan maasturin hankintaa olen tässä viimeaikoina suunnitellut ja tätä palstaa lueskellut. G-sarjan mersu ehkä miellyttää eniten ja saksastahan niitä saa, etenkin kun olen kuljetusliikkeessä töissä, niin sellaisen hakeminen onnistuisi halvalla.

Olenko ymmärtänyt oikein, että ennen vuotta 93 käyttöönotetun auton voisi tuoda 0% verolla jos sen rekisteröi suoraan huoltoautoksi? Tarkoittaako tämä tosiaan 0 euron maksamista, vai tuleeko alv tai jotain muuta kuitenkin maksettavaksi? Onko muita tapoja päästä pienellä autoverolla maahantuodessa? Suunnitelmissa olisi joku ~91-93 W463 malli tuoda "leikkikaluksi" ja kakkosautoksi. Mielummin ehkä pitäisin takapenkit ja ottaisin vaikka bensakoneella, mutta ei huvita useampia tuhansia maksaa autoveroina niistä takapenkeistä.

Toivottavasti nämä nyt ei olleet turhan kaluttuja kysymyksiä, olen haualla koittanut etsiä infoa, mutta "varmaa tietoa" en ole vielä löytänyt.

Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mersun vanteiden et Tekniikka & Jutustelu 3 04.10.2007 16:02
O: g mersun levikkeet. O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 18.09.2007 22:37
M:G-mersun takajouset O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 06.02.2007 17:49
O/V: Mersun ulosotto Teme O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 17.11.2006 07:48
Muutetun auton maahantuominen offroadjouni Tekniikka & Jutustelu 7 21.10.2005 18:25

Sivu luotu: 01:25 (GMT +2).