Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 29.08.2008, 00:24
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Nelivaihteinen on kuulemma vähän pirun kestävä loota.. Ei muuta ku laita sellanen.. Niitä kuulemma saa jopa ihan kohtuuhinnoillakin. Sitten vaan periin 4.11set, niin kompensoituu hyvin tuo nelosen hieman harvempi ykkönen.. Tosin, tienopeuksissa tuo nelivaihteinen ei ole niitä kaikkein mukavimpia, kun pakkaa nuo ajokierrokset asustelemaan tuolla ylärekisterin puolella, kun vertaa 5-loviseen.

En itse ole kuullut, että noissa viisvaihteisissa pykäläkasseissa olis heikompia ja lujempia malleja, mutta kai sekin voi olla mahdollista, mene ja tiedä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu LJ vaihdelaatikko Repro O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 26.08.2008 23:55
Ostettu O: MB vaihdelaatikko sumpe O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.04.2008 10:23
O: hj 61 Vaihdelaatikko BÄLÄ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 30.03.2008 09:19
O: SJ 410 vaihdelaatikko las-c O/M/V Muut 0 06.12.2005 15:19
LJ: Vaihdelaatikko Charles.W Tekniikka & Jutustelu 5 26.08.2005 16:08


Sivu luotu: 13:17 (GMT +2).