Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 17.08.2008, 15:54
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Kyllä sen luulisi lähtevän wranglerissakin - ei ole XJ:ssäkään liikaa tilaa, ja siksi kuskin puolen taaimmainen pultti pitää nostaa kannen mukana. Varmaan voi joutua tekemään jotain vastaavaa wranglerissakin? Pako-ja imusarjan kiinnityksistä osa kuuluu jäädä lohkoon. Kansipultit pitäisi kyllä kaikki tulla kokonaan pois - tai sitten jotain on muuttunut vuosien saatossa.

Niin, ja kuten totesin niin työntötankokoneeseen on pirun helppo tehdä yläkerran remontti, kun ei tartte ajoitusten kanssa pelleillä..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kansipahvi meni?? Nerd-O Chit-Chat 23 09.02.2008 19:06
Patrolin kansipahvi? Tekniikka & Jutustelu 10 05.02.2006 22:15
Bensapajeron kansipahvi Tekniikka & Jutustelu 1 08.07.2004 16:48
O:Willys Kansipahvi J-4880 O/M/V Muut 2 06.07.2004 21:37
Kansipahvi petti Kupla Tekniikka & Jutustelu 6 27.03.2004 13:36


Sivu luotu: 01:22 (GMT +2).