Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.08.2008, 13:07
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Kansipahvi


Tuli taas opeteltua uutta, kun kytkimen vaihdoin. Mutta kansipahvia en ole vaihtanut.

Minulla tuli silloin tällöin kuplia syylarista ylikuumenemisen jälkeen. Kun saan vaihdettua ehjän syylarin, pitää tarkastaa tilanne.

Lueskelin Jeepin kannen irroitus/kiinnitysohjeita. Niissä ei ollut mitään ihmeellistä. Pultit saa käyttää kahteen kertaan, joten entisillä pärjätään. Mitään ohjeita kannen hiontaan tai sellaiseen ei ollut.

Kysymyksiä:

Jos syylarista tulee hieman ilmaa, onko se merkki vuodosta syliteristä?

Onko vaarallista koneella, jos sillä ajaa kun on pieni vuoto?

Onko se pahvin vaihto vain työtä, eikä mitään rakettitekniikkaa?

Pitääkö pakoputken/imusarjan tiiviste vaihtaa?

Jotain erityistä huomioon otettavaa?

__________________
Just do it

Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997
Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000
Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kansipahvi meni?? Nerd-O Chit-Chat 23 09.02.2008 19:06
Patrolin kansipahvi? Tekniikka & Jutustelu 10 05.02.2006 22:15
Bensapajeron kansipahvi Tekniikka & Jutustelu 1 08.07.2004 16:48
O:Willys Kansipahvi J-4880 O/M/V Muut 2 06.07.2004 21:37
Kansipahvi petti Kupla Tekniikka & Jutustelu 6 27.03.2004 13:36


Sivu luotu: 20:52 (GMT +2).