![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() KansipahviTuli taas opeteltua uutta, kun kytkimen vaihdoin. Mutta kansipahvia en ole vaihtanut. Minulla tuli silloin tällöin kuplia syylarista ylikuumenemisen jälkeen. Kun saan vaihdettua ehjän syylarin, pitää tarkastaa tilanne. Lueskelin Jeepin kannen irroitus/kiinnitysohjeita. Niissä ei ollut mitään ihmeellistä. Pultit saa käyttää kahteen kertaan, joten entisillä pärjätään. Mitään ohjeita kannen hiontaan tai sellaiseen ei ollut. Kysymyksiä: Jos syylarista tulee hieman ilmaa, onko se merkki vuodosta syliteristä? Onko vaarallista koneella, jos sillä ajaa kun on pieni vuoto? Onko se pahvin vaihto vain työtä, eikä mitään rakettitekniikkaa? Pitääkö pakoputken/imusarjan tiiviste vaihtaa? Jotain erityistä huomioon otettavaa?
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kansipahvi meni?? | Nerd-O | Chit-Chat | 23 | 09.02.2008 19:06 |
Patrolin kansipahvi? | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 05.02.2006 22:15 | |
Bensapajeron kansipahvi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.07.2004 16:48 | |
O:Willys Kansipahvi | J-4880 | O/M/V Muut | 2 | 06.07.2004 21:37 |
Kansipahvi petti | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.03.2004 13:36 |