![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Mietitääs asiaa siltä kantilta että tuo elukkalaji on kiskonut tuota "alkoholia" niin kauan että, laji on jalostunut niin ettei sille tule vieroitusoireita eli krapulaa. Näin ajatellen tuo öttiäinen on ensimmäinen nisäkäs joka juo alkoholia.
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Jee, ensimmäinen bannaus | LaaLaa | Chit-Chat | 8 | 13.04.2005 06:46 |
| Ensimmäinen ajokerta? | jv | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 13.05.2004 11:20 |
| Ensimmäinen ps.com uneni | Hippiäinen | Rakas Päiväkirja | 2 | 30.11.2003 10:55 |
| Rasismia? BULLSHIT! | Lars | Society | 0 | 09.11.2002 06:41 |
| Divx5 Bullshit | Lars | DivX / VCD / SVCD / XVid | 0 | 10.04.2002 13:42 |