![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Selvä juttu, pitää käydä Hongkongissa asioilla.
Kyllä nuo 15x7 _vanteet_ sopivat taatusti alle, koska ovat siellä olleet, mutta entä kun siihän väännetään 35x12,5x15 renkaat pallona päälle, mahtuuko silloin ja vielä joustoissakin? Koittaisin kernaasti, mutta renkaat ovat vielä matkalla ja fundeeraan tässä, josko pitäisi alkaa ommata vanteita. Teidän kommenttien perusteella se 8" on melkein passelein, nurkissa pyörivät 7" vanteet olisivat kustannustehokkaimmat. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan O/Halvat 15 kumit" Tai 16" vanteet toy jaolla | Heikki L | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 26.07.2008 21:52 |
| Myydään älyttömästi levittävät 15"15" vanteet | pee | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 20.07.2008 23:21 |
| Ostetaan Ostetaan vanteet 2 kpl 8" ja 2 kpl 10" | -Chevy- | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 18.07.2008 12:28 |
| Myydään Cooper STT 33" +10" vanteet | ariman | O/M/V Renkaat ja vanteet | 6 | 15.06.2008 21:48 |
| M: Maxxis 37" Creepyt ja Beadlock vanteet | Rojota | O/M/V Renkaat ja vanteet | 2 | 27.02.2007 01:58 |