Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 01.08.2008, 09:21
petteriha petteriha ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.08
Sijainti: Vantaa, .
Viestit: 56
Perusasetus

Selvä juttu, pitää käydä Hongkongissa asioilla.

Kyllä nuo 15x7 _vanteet_ sopivat taatusti alle, koska ovat siellä olleet, mutta entä kun siihän väännetään 35x12,5x15 renkaat pallona päälle, mahtuuko silloin ja vielä joustoissakin?

Koittaisin kernaasti, mutta renkaat ovat vielä matkalla ja fundeeraan tässä, josko pitäisi alkaa ommata vanteita. Teidän kommenttien perusteella se 8" on melkein passelein, nurkissa pyörivät 7" vanteet olisivat kustannustehokkaimmat.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan O/Halvat 15 kumit" Tai 16" vanteet toy jaolla Heikki L O/M/V Renkaat ja vanteet 1 26.07.2008 21:52
Myydään älyttömästi levittävät 15"15" vanteet pee O/M/V Renkaat ja vanteet 7 20.07.2008 23:21
Ostetaan Ostetaan vanteet 2 kpl 8" ja 2 kpl 10" -Chevy- O/M/V Renkaat ja vanteet 1 18.07.2008 12:28
Myydään Cooper STT 33" +10" vanteet ariman O/M/V Renkaat ja vanteet 6 15.06.2008 21:48
M: Maxxis 37" Creepyt ja Beadlock vanteet Rojota O/M/V Renkaat ja vanteet 2 27.02.2007 01:58


Sivu luotu: 01:12 (GMT +2).