![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#32
|
|||
|
|||
|
Olet lucifer senverran aukonut päätäsi täällä että kerron vähän faktoja!!!
Tein sulle lootan ja väsäsin vielä ton adapterin huimaan 300€ yhteishintaan kun itkit että ei ole rahaa!! Päätin sitten auttaa miestä mäessä että saat hylsyn liikkeelle!! Tosta kun laskee osien hinnan niin olet saanut koko paskan ilman työpalkkaa etkä ole vieläkään maksanut osista vaikka sait kamat jo vuosi sitten!! Sitten kun kattelee esimerkiksi tota sun lootan öljyjäähyä niin ei ole ihme jos pakat palaa ja loota ei kestä!! Sitten kehtaat vielä parkua täällä, ei hyvää päivää. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 305 kärähti puola?? | Wago-78 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 17.07.2007 15:57 |
| rojekti etenee sittenkin. mutta tarvis tietoo? | Kankku | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 12.03.2006 22:17 |
| M: BJ42 loota+j.loota Chevyn adapterilla | SuurSyömäri | O/M/V Muut | 0 | 14.09.2005 16:01 |
| näin se homma etenee! | oska80 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 14.04.2005 23:54 |
| Kreationismin voittokulku etenee! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 18:00 |