Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #32  
Vanha 22.07.2008, 07:21
Nokisormi Nokisormi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.10.07
Viestit: 32
Perusasetus

Olet lucifer senverran aukonut päätäsi täällä että kerron vähän faktoja!!!
Tein sulle lootan ja väsäsin vielä ton adapterin huimaan 300€ yhteishintaan kun itkit että ei ole rahaa!! Päätin sitten auttaa miestä mäessä että saat hylsyn liikkeelle!! Tosta kun laskee osien hinnan niin olet saanut koko paskan ilman työpalkkaa etkä ole vieläkään maksanut osista vaikka sait kamat jo vuosi sitten!!
Sitten kun kattelee esimerkiksi tota sun lootan öljyjäähyä niin ei ole ihme jos pakat palaa ja loota ei kestä!! Sitten kehtaat vielä parkua täällä, ei hyvää päivää.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
305 kärähti puola?? Wago-78 Tekniikka & Jutustelu 8 17.07.2007 15:57
rojekti etenee sittenkin. mutta tarvis tietoo? Kankku Tekniikka & Jutustelu 11 12.03.2006 22:17
M: BJ42 loota+j.loota Chevyn adapterilla SuurSyömäri O/M/V Muut 0 14.09.2005 16:01
näin se homma etenee! oska80 Tekniikka & Jutustelu 6 14.04.2005 23:54
Kreationismin voittokulku etenee! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 18:00


Sivu luotu: 17:04 (GMT +2).