![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#22
|
||||
|
||||
|
Noniin toimii vanha nikki! käytänkin taas tätä!
Modet muuttakaa otsikoksi: "Volvo Zelipaatti" Jos joku ei älynnyt niin meitä on ollut 4 kundia rakentamassa tuota, en ole tätä yksinään tehnyt hohoohhoho http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=2832141' tuossa on juttua kaupunkilehestä: http://www.kaupunkilehti.fi/upload/papers/pdf/2144.pdf voisinkohan mä jotain offroad varusteita hyödyntää volvossa?! vinssi vois olla kova juttu Viimeksi muokannut VonLeka : 19.07.2008 09:54 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|