![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Molemmat lapset oksensi taas, su-ma välisenä yönä viimeksi oli sama ruljanssi. Kunnon mahatauti, järrrkyttävän
![]() Tai ei oikeestaan vituta, vaan harmittaa lasten puolesta tuommoinen, kun toisen äänikin meni ihan karheeksi laattaamisesta. Itellä ei vielä ole tuota ollut. Vkl:na oksensi mökillä emännä sisko ja yks niistä lapsista, siitä se (idea) sitten lähti... Ja sit vaihoin päivällä täysin ehjän ja varmatoimisen leimatun Subarun Ranke Rooveriin, jossa leima loppuu nyt, eikä luota yhtään koko autoon. Ajele sillä sitten prkl. Rahaakin palaa, vaikka ei ois vara yhtään laittaa mihkään ylimääräiseen. -P-
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- "Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse" -Minä- Viimeksi muokannut -P- : 25.06.2008 23:42 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |