Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #29  
Vanha 13.05.2008, 20:22
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

No laitellaan nyt tänne sitten edes vähän kuvia..

Eli kovaakin myös löytyy..











Tämmöistä tällä kertaa.. ja kyllä tolla suzukillakin jo johonkin pääsee tuntuu et jousetkin alkaa muuttua joustaviksi eikä jäykiksi osiksi <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> lukkoa ja OMIA renkaita odotellessa.

<center>
-Suzuki SJ 413-

-EX 87 Lada Niva-

-Niva offis projekti *keskenpahasti*-

Suomen Niva Clubi @ www.suomennivaclubi.tk</center>
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ikaalisiin ajelemaan! (Su. 27.01) Klo 10 ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 47 29.01.2008 10:17
Olisiko kiinnostusta 9.12 ikaalisiin? ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 27 19.01.2008 01:17
Ajopaikka Ikaalisiin. (aika varmasti) ¤Offi-Osku¤ Chit-Chat 28 04.11.2007 17:14
Nokialle ajeleen 27.10 AP-1 Tapahtumat 21 27.10.2007 21:40
Kulmakorpeen ajeleen Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 0 10.09.2003 18:49


Sivu luotu: 20:07 (GMT +2).