Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 12.05.2008, 13:10
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

tarkoitatko tiivistepinnan putsaamisella, ja puunaamisella, öljynpohjan ja koneen välistä liitosta? Vaiko sen öljypohjaan hitsattavan nipan ja letkun liitosta. Ei perkkeeee, eikö tosiaan mitään muuta konstia, ole, entä jos poraan vaan reijän öljypohjaan ja hitsaan nipan kiinni ja huuhtelen siitä nipan reijästä hyvin öljypohjan tuleeko sieltä purut pois? Vai onko siellä jotain mihin ne jää kanittamaan. No tarvii kait tutkia tarkemmin tuon öljypohjan pudottamista. Pitäiskö samalla heittää kiertokankien laagerit uudet?

vm.91 Hilux 4WD
vm.91 L200 4WD
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09
3B turbotus Tekniikka & Jutustelu 1 27.09.2006 10:28
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 11:42 (GMT +2).