Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #38  
Vanha 01.05.2008, 11:10
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.277
Perusasetus

Nyt on sitten kaikki osat toimitettu eli viimeisetkin tavarat on laitettu eilen MH:n kuljetettavaksi.
Osa pakkauksista oli pahasti kärsinyt matkan aikana ja jotkut tuotteet vaurioituneetkin. Niistä on laitettu "kommenttia" amerikan suuntaan ja ainoa lohtu on se että toivottavasti osaavat pakata tulevaisuudessa paremmin.

Tein huvikseni pienen tutkimuksen paljonko erilaisia yhteydenottoja tämä tilaus ongelmineen vaati:

Lähetettyjä textiviestejä 10
lähetettyjä priva-viestejä 75
lähetettyjä sähköposteja 34
soitettuja puheluja 12

Saatuja txtviestejä 4
Saapuneita priva-viestejä 89
Saapuneita sähköposteja 61
vastattuja puheluita 7

Joo, eihän tässä mitään järkeä ole mutta saapahan ajan kulumaan ja meikäläisille harrastajille romuja millä rakentaa autojaan.
Ja pysyy englanninkielen taito hallussa kun ei enää töissä sitä niin paljoa tarvi käyttää<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

Ei muuta kun romut kiinni autoihin ja nähdään safareilla tai muissa alan tapahtumissa<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

Muistitko käyttää <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/search.asp
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzuki romuja jenkeistä, kimppatilaus-07 KOTONA LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 34 04.05.2007 14:48
Suzuki tavaraa jenkkilästä 1/2006 LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 33 08.02.2006 09:46
Osien tilaaminen jenkkilästä Tekniikka & Jutustelu 4 09.01.2006 14:17
Suzuki osia jenkkilästä osa2 LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 15 04.04.2005 08:11
Suzuki osia Ameriikasta, kimppatilaus? LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 38 04.11.2004 09:12


Sivu luotu: 20:43 (GMT +2).