Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 25.04.2008, 19:38
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Satakymppi Hiluxiin vois ehkä paras ratkaisu olla 4Runnerin takapään mallinen systeemi. Tukivarret käynee 1:1 ja pitäis muuttua melko notkeaksi.

Eikä tuon Runnerin persus ihan hoopolta näytä, eli aika toimivan oloinen paketti se on.


*******
Kaiken maailman pullat, mössöt ja sörsselit maistuvat myös Nallen suussa. Mutta niitä se ei kaipaa. Juuri niistä se lihoo.

www.nalle-offroad.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kuka tekee kierrejousia ? sakari65 Tekniikka & Jutustelu 10 03.05.2007 20:10
M: kierrejousia HannuN O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 31.10.2006 17:32
M: Kierrejousia Repro O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 18.09.2006 20:02
Mitä kierrejousia Tekniikka & Jutustelu 1 29.10.2004 17:11
Kierrejousia! Toni Tekniikka & Jutustelu 0 07.04.2003 17:41


Sivu luotu: 06:28 (GMT +2).