![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Satakymppi Hiluxiin vois ehkä paras ratkaisu olla 4Runnerin takapään mallinen systeemi. Tukivarret käynee 1:1 ja pitäis muuttua melko notkeaksi.
Eikä tuon Runnerin persus ihan hoopolta näytä, eli aika toimivan oloinen paketti se on. ******* Kaiken maailman pullat, mössöt ja sörsselit maistuvat myös Nallen suussa. Mutta niitä se ei kaipaa. Juuri niistä se lihoo. www.nalle-offroad.com |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kuka tekee kierrejousia ? | sakari65 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 03.05.2007 20:10 |
| M: kierrejousia | HannuN | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 31.10.2006 17:32 |
| M: Kierrejousia | Repro | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 18.09.2006 20:02 |
| Mitä kierrejousia | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 29.10.2004 17:11 | |
| Kierrejousia! | Toni | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 07.04.2003 17:41 |