Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 21.04.2008, 17:05
lystis:n Avatar
lystis lystis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 14.03.07
Sijainti: Nivala, Finland.
Viestit: 265
Perusasetus

Lainaus:
quotenneks tääl päi ei oo muita ku nuo linnunpöntöt eikä kyl kissalanpoikiikaa haitaksi asti pyörimäs seassa.viime kesänä näin toki rillijonossa
Nehemanilla oma lehmä ojassa kun omaa astetta raskaamman kaasujalan <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>
Pääsee linssiluteeksi jahka saavat tähän meidänkin koto-tielle (vt-27) ne pöntöt asennettua
<img src=icon_smile_blackeye.gif border=0 align=middle>

--------------------------------------------------
Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa.

Tästä ei HEVILLÄ selvitä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Autohuijari liikenteessä! Repro Chit-Chat 45 07.03.2010 23:18
Varkaita liikenteessä Mäntsälässä Numppa Chit-Chat 20 06.01.2006 22:52
rengas varkaita liikenteessä las-c Chit-Chat 10 10.10.2005 19:50
Erilaisesti liikenteessä... L-200 Linkit 4 23.03.2005 18:31
Suzna liikenteessä! Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 0 25.07.2003 06:51


Sivu luotu: 11:23 (GMT +2).