![]() |
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Reilu lakimiesÄveriäs juristi ajeli eräänä iltapäivänä limousinellaan kohden kotiaan, kun hän havaitsi kahden säälittävän näköisen miehen syövän ruohon tynkiä tien pientareella. Lakimies määräsi kuljettajansa pysähtymään, harppoi puhuttamaan miehiä ja kysyi: - Miksi te syötte ruohoa? - Meillä ei ole tarpeeksi rahaa ruokaan, miehistä toinen vastasi. - No tulkaa mukaani asunnolleni, äveriäs juristi ehdotti. - Mutta minulla on myös vaimo ja kolme lasta, mies vastasi. - No, ottakaa heidätkin mukaan, lakimies sanoi. - Mutta entä ystäväni, ensimmäinen puhuteltu mies kysyi? Juristi kääntyi toisen miehen puoleen ja sanoi: - Sinäkin voit tulla asunnolleni. - Mutta minulla on vaimo ja kuusi lasta, toinen mies epäröi. - No, ottakaa heidätkin mukaan asianajaja sanoi. Koko porukka kömpi leveään limusiiniin. Ruohoa syöneistä miehistä toinen sanoi juristille matkalla: - Olette kovin ystävällinen. Kiitos, että otitte meidät mukaamme. - Ilo on kokonaan minun puolellani, lakimies vastasi. Pidätte varmasti paikastani. Ruoho on lähes kyynärän mittaista...
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: .22 ammuksia reilu 100 kappaletta | Ex_inkkari | O/M/V Muut | 8 | 15.01.2007 09:56 |
Reilu peli! | Chit-Chat | 9 | 29.07.2005 08:35 | |
Turun Tiepiiri = Ystävällinen ja Reilu | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 03.03.2005 21:18 |