![]() |
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jänis ja karhuMetsässä karhu ajaa jänistä takaa ja on juuri saamaisillaan sen kiinni, kun esiin hyppää sammakko huutaen:"Seis kaikki! Minä olen taikasammakko ja olen päättänyt antaa teille molemmille mahdollisuuden toteuttaa kolme toivomusta." Karhu laskee jäniksen menemään, miettii hetken ja sanoo: "Haluan, että kaikki metsän karhut muuttuvat naaraiksi!" Jänis sanoo puolestaan: "Ja minä haluan kypärän, haluan kypärän!" Karhu nauraa jäniksen typeryydelle: "Häh, toivot kypärää, kun voisit saada ihan mitä vaan!" Sammakko: "Okei, toteutan toiveenne. Ja nyt toinen toivomus." Karhu, yhä enemmän tohkeissaan: "Haluan, että kaikista koko maailman karhuista tulee naaraita!" Ja jänis: "Minä haluan prätkän, tahdon prätkän! Karhu nauraa räkäisesti jänikselle, joka haaskaa kaikki toivomuksensa. Sammakko: "Tapahtuu. Ja sitten viimeinen toivomuksenne. Karhu: "Nyt sitten haluan, että nuo himokkaat naaraat jonottavat joka päivä luokseni!"Jänis laittaa kypärän päähänsä,nousee prätkän selkään, käynnistää moottorin, kaasuttaa ja huutaa: "Ja minä haluan että tuosta mulkusta karhusta tulee homooooooooooo!!" -^-^-^--^-^-^-^-^-^-^-^-^- <bono length="190" weight="100"> **<email> -bono-@city.fi </email> </bono>
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
oho.. maahanmuuttaja jänis. | longfiedteam | Chit-Chat | 2 | 25.12.2006 05:40 |
Kumpi voittaa, karhu vai leijona? | Lars | This And That | 5 | 09.04.2003 21:01 |
Jänis ja käärme. | zartsa | This And That | 0 | 31.10.2002 12:59 |