![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#35
|
||||
|
||||
|
No niin, sitten vielä muistan kiittää meidän puolestamme järjestelyistä vastanneita, tapahtuma oli mukava, monipuolinen ja puitteet olivat hienot. Villisikaillallinen kruunasi päivän ja sika itte oli todella herkullista (niin kuin kaikki muukin syötävä). Seura oli ratkiriemukasta ja sitä oli riittävästi.
Kovin paljon kuvia ei tullut tällä kertaa otettua ja videokamerakin unohtui kokonaan käsveskaan. Mutta tässä vielä muutama kuvatus: Lähtöä odotellessa Hesan päässä perjantaina. Me jouduttiin häpeäjonoon ja varapaikalle, kun maastodontti ei mahtunutkaan varatun paikan mittoihin (kuka varasi liput??<img src=icon_smile_blush.gif border=0 align=middle>), lisämaksuakin jouduttiin maksamaan rapiat 100 egua. Satamavirkailijan silmät pyöristyivät kauhusta KooPeen Haisulin ilmestyessä meidän perään ja hän tiedusteli varovasti että "onko teitä vielä kuinka monta tuollaista tulossa??" Pakollinen rastikuva tankkapaikalla Onnellinen Dieselmies Matkan varrella nähtiin monenlaisia tapoja tulla ulos meidän miehistönkuljetusosastolta, tuossa yksi ojaan päättynyt yritys Pekka yritti toiveikkaasti mahtua perässä siitä mistä pienemmätkin, mutta kovasti nuo pari pientä mäntyä pistivät vastaan Tosiaan, reissu oli merkittävä Tapaus ja nyt paineet kohdistuvatkin seuraavan eli 2009 tapahtuman järjestelyihin. Odotamme innolla ![]() Ja vielä kiitos meidän miehistölle, kyllä te pääsette kyytiin seuraavallakin kerralla! Äitee kiittää ja kuittaa. ____________________________________ Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Off Road near Gothenburg, Sweden (Volvo meeting?) | ismo | Tapahtumat | 0 | 22.08.2007 08:45 |
| More Volvo Portal Power Events | ASuur | Tapahtumat | 25 | 27.06.2007 23:11 |
| VOLVO POWER PORTAL MEETING 2007 !! | myllis | Tapahtumat | 53 | 25.04.2007 20:04 |
| Gearmaster Portal Axle | Jeeper | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.12.2006 20:02 |
| Volvo "Portal Power Meet" | A45 | Tapahtumat | 82 | 09.03.2006 23:42 |