Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > General about PetriSimolin.COM > Feedback
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Feedback Feedback, suggestions, questions

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 01.04.2008, 21:50
Wille Wille ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.01
Sijainti: Finland.
Viestit: 234
Perusasetus

Saiko Ike muka siltä tukisukkahousulaiselta?

Mutta ketjun aloittajan kanssa olen samoilla linjoilla, ei tartte välttämättä kaikkia netin tissi tai persekuvia torniin peilata. nih
--
wille

Edited by - Wille on 01/04/2008 22:51:16
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 14:42 (GMT +2).