Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 20.03.2008, 09:09
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Diiselin savutuksen näkee silmälläkin. Eli mustaa ei saa tulla, kun polkee kaasun pohjaan paikallaan.

Jos mustaa tulee:
- ilmanputsari KOKONAAN POIS
- rajoita kaasuvivuston liikettä (vaijeria/ vipuja löysäten)
- tai pienennä syöttöä


Jos savu vaaleaa haikua, on syynä enemmän nuo suutin / huohotus / huonot puristukset. Siihen ei päde nämä ohjeet. Huohottimen voi kääntää tietenkin pois imusarjasta.

Toi LepoAntin kommentti on muuten totta. Katsastuskonttorin värkitkään ei oo aina kunnossa. Itelle kävi muutama vuosi sitten G-mersun kanssa, kun katsuri polki ja sai jotain yli 5:n arvoja. Tiesin auton olevan säädöissä, ja sanoin katsurille, että "Eikö tuon pitäisi jo näkyä mustana savuna putken päästäkin?". Ja pakokaasu oli puhdasta. Katsastusmies puhdisti mittalaitteestaan jonkun optisen tunnistimen, ja arvot oli ykkösen luokkaa!!

T PasiK

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miten päästöt kuriin HJ-60? Donut Tekniikka & Jutustelu 23 17.04.2006 20:07
bj:n päästöt korkeat ahku Tekniikka & Jutustelu 7 30.05.2005 17:01
Päästöt Jp Tekniikka & Jutustelu 0 02.10.2003 21:07
86 tuontivette:Valot & päästöt Vuosimallit 1984-1996 20 04.09.2003 16:23


Sivu luotu: 14:35 (GMT +2).