![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#4
|
||||
|
||||
|
@450 jakaa kaikkien käyttäjien kanssa (samassa tukiasemassa) tuon megaisen liittymän. kätevän oloinen palikka, oli ajossa pcmcia porttin käyvä palikka. kajaanissa jossa asun ei pelaa mutta etelässä ja rovanniemen ympäristössä kyllä. 2009 vuoden loppuun mennessä pitäisi olla koko maassa. mikähän lienee hinta vaan ko. yhteydelle... oma oli "muiden maksama". laite toimittajia noille modeemeille oli viimevuoden puolelta tasan yksi. saattaa olla modeemitkin kalliita.
ps. googlella olisin noi hinnat löytänyt varmaan nopeesti mutta en vaan kehdannut. hi. Offroad Kainuu BJ-40 Project Boar Project BY: OPA |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kokemuksia vitarasta | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 10.04.2013 11:38 | |
| l-200 kokemuksia | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.04.2007 06:28 | |
| KOKEMUKSIA ? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.02.2006 09:10 | |
| Kokemuksia POR-15:stä? | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.10.2005 23:08 |
| Kokemuksia uniballeista? | imported_offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.01.2003 19:09 |