Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 25.02.2008, 09:48
kesis kesis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 22.12.04
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 936
Perusasetus

Harpor Fanclub kiittää järjestäjiä hienosta kisasta ja kiitokset myös baxxterille,Veejiille ja Markolle hauskasta kisasta ja tietenkin osien lainaamisesta.Myös Artolle kiitokset jakolaatikon lainasta,ilman sitä tästä hommasta ei olis tullu mitään,nytkin kytkin haiskahti jo muutaman kerran aiha uhkaavasti.
Muuten meni aika hyvin näin enskertalaiselle,haettiin melko helppoja rasteja aluks et nähtiin toimiiko auto ja toimihan se loppujen lopuksi ihan hyvin.
Aamuyöllä sit anto se osa periks mitä pelkäsinkin eli taka-akseli vääntyi ja pieni murtuma josta tiputti öljyä.
Sitä ennen ei isompia vikoja,yks jakolaatikon kumi(oli vääränlainen)ja pakoputki poikki eli pienillä vaurioilla meni noinkin pitkälle.
Mut muuten oli hauska ja "tiivistunnelmallinen" reissu.

lisää happea
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Talvieksytys 2008 kuvat by: Morjenz Morjenz Tapahtumat 21 05.12.2018 22:00
Offivarusteen TalviEksytys lll Kilpailukutsu-07 Kentsu Tapahtumat 171 07.11.2007 12:23
Talvieksytys II JERKKU Tapahtumat 0 01.04.2006 16:11
Offivarusteen TalviEksytys 2006 Kentsu Tapahtumat 139 26.02.2006 18:41
Talvieksytys 2006 ? pee Tapahtumat 214 28.01.2006 20:58


Sivu luotu: 15:53 (GMT +2).