Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 31.01.2008, 22:14
tuikku:n Avatar
tuikku tuikku ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.12.06
Sijainti: Lappi, Finland.
Viestit: 617
Perusasetus

No tuossa olen samaa mieltä paremmat lääkärit.
Tyhmä tyrii ei usko kerrasta ja taas käry kävi<img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_angry.gif border=0 align=middle>

***************************************



***************************************
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Overdrive loppui PRKL! panzer Chit-Chat 3 01.04.2008 21:50
Tekstit prkl suureni Chit-Chat 18 16.12.2005 15:22
M: Suzuki SJ 410 -85 "prkl poliisi" Zamppa O/M/V Muut 26 26.05.2005 21:11
Kytkin ääntää, mitä prkl? adv Tekniikka & Jutustelu 4 20.04.2005 08:11
prkl.... Tekniikka & Jutustelu 1 21.04.2004 20:05


Sivu luotu: 03:48 (GMT +2).