Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #40  
Vanha 21.01.2008, 20:16
JouniN:n Avatar
JouniN JouniN ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 06.08.06
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 567
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mut onhan se taas toisaalta vähä turhan pikkinen tuolla isoilla teillä rekkojen seassa... vai onko se.

_______________________________________________
Toyota Land Cruiser KJ90
Suurempi ongelma se ulkopuolisille on kuin kuljettajalle. ;D Ainakaan tähän mennessä ei oo tuntunu liian pieneltä yksin tai kaksin liikkuessa. Saako muuten takapenkit poistaa väliaikaisesti esim. jonkin safarin ajaksi? Ajattelin jos poistaisi penkit ja laittaisi tilalle vain jonkun levyn niin sais lisää tavara tilaa.

"...Oon mä tosta ennenkin menny..."

VARO! Saatan poistua tieltä!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeroa ostamassa Appari Tekniikka & Jutustelu 6 24.04.2006 23:22
Ostamassa HJ:tä, vinkkejä akke Tekniikka & Jutustelu 20 16.11.2005 20:53
plaaaaatseria ostamassa Tekniikka & Jutustelu 0 09.06.2003 08:36
Nokialaista ostamassa Jarze This And That 4 07.01.2003 11:37
vetteä ostamassa!!!need help! forssi Yleiset 0 20.06.2002 16:40


Sivu luotu: 04:04 (GMT +2).