![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
mutta keväällä olisi jossakin vaiheessa safari venäjän puolelle.
retkueen vetäjänä toimisi aki.(toivottavasti) eli kaikki kynnelle kynenevät mukaan. ajettava reitti/yöpymiset suunnitellaan vaikka sitten lähtevän porukan kanssa. eli ilmoitukset vaikka tähän topikkiin ketkä olisivat lähdössä. kannatta varautua jo ajoissa sillä viisumin saaminen vie oman aikansa. eli nyt jo lähtijöitä ovat. minä sami luostarinen 50% varmuudella (tarvii kartturin vänttinen (tarvii kartturin |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? | VonLeka | Chit-Chat | 4 | 04.03.2008 21:15 |
| Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2006 05:54 | |
| Kuopiossa "evullinen" Läjä..... | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 19.05.2006 19:29 |
| Onko kuopiossa laina kumia? | Chit-Chat | 0 | 15.04.2005 13:24 | |
| Kuopiossa? | Kartsa | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 28.11.2004 17:25 |