Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 19.01.2008, 10:07
Bruno Bruno ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 09.11.05
Sijainti: Helsinki.
Viestit: 753
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Jos tarkotat tota pääakselia, ni sehän pyörii saman verran ku kampurakin. Eli sais olla mielellään suora. Mistäs tuo on poikki?
Ja ei sen pitäs mittää valua olla, karkastu varmaankin.

Rattaita oon lukitus hitsannut akselille tigillä, piti antaa lämmintä
ekaks melko huolella, muuten sauma halkes. Ne oli rymppisovitteella muuten.


Vaihteistosta lähtee metalliputki,ylettyen melkeen spooreille,liukuputki missä painelaakeri kulkee.Vaihteiston puolella näkyy kirkas murtuma kohta,putki oli kuvattaessa maassa.

OFF-THE-ROAD USE ONLY.IT IS NOT EQUIPPED OR APPROVED FOR OPERATION ON PUBLIC STREETS,ROAD OR HIGHWAYS.Luodinkestävä ovi myy Pietarissa kuin häkä!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrolin laikan vaihto.Lisätty kuva työkalusta. Bruno Tekniikka & Jutustelu 10 13.06.2007 08:18
Patrolin ,vaihteistosta tulee oljyä,(LandRover) Bruno Tekniikka & Jutustelu 2 11.06.2007 08:24
O: Paineilmasäiliö tai pari (kuva lisätty) Arska-tehtaalta O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 20.04.2007 07:08
M: Rangen ralliratinkeskiö,kuva lisätty Traveler O/M/V Muut 6 29.12.2006 20:52
Kymppipultin putki karkuteillä? Kuva lisätty SamiN Tekniikka & Jutustelu 13 26.10.2005 19:49


Sivu luotu: 15:37 (GMT +2).