Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 10.01.2008, 15:45
LINNA:n Avatar
LINNA LINNA ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.07
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 381
Perusasetus

hilus olis muuten kyllä leima muttakun kleemola ei suostu sitten millään laittamaan leimaa, täs yks päivä ville oli katsastus konttorilla 2tuntia
ja ottivat sen edestä vaan autoja, sit kun autot loppu niin kello oli viis yli sulkemisen ja vastaus oli "en voi enään laittaa leimaa kun on kello liian paljon ja sihteeri otti jo päivä raportin, tule huomenna uudestaan". et näin...

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
OffRoad DVD:t Paavo Chit-Chat 9 19.01.2008 19:21
O: Offroad DVD.tä tniskanen O/M/V Muut 4 02.04.2006 08:58
Offroad auto... -Vinskami- Chit-Chat 3 09.06.2005 19:34
www.rsl-offroad.de Linkit 5 04.08.2004 12:52
TMK Offroad Nerd-O Tapahtumat 0 22.08.2003 07:24


Sivu luotu: 15:54 (GMT +2).