Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.04.2008, 17:26
Harri.K:n Avatar
Harri.K Harri.K ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.08.07
Sijainti: Etelä-Pohjanmaa
Viestit: 36
Perusasetus

BJ61


No niin asiantuntijat.
Kaverin kanssa aloitettiin yhteinen projekti, jossa 40:seen siirretään 61 tekniikka.
Nytten tarviis tietää sopiiko BJ:n loota 61 koneeseen ?
Jos ei suoraan niin saako jotenkin välipalalla tms ?
Olisi tärkeää säilyttää Bj:n loota+jakis pakin paikan takia sekä 2 suuntaisen ulosoton takia, jotta saa taaksekin mekaanisen vinssin.
Entä moottorin kaikki kivat johdot ja releet? Voiko ne kaikki jättää surutta pois ja tyytyä pelkkiin lämpö ja ö paine johtoihin
Autossa on soa, mutta on tullut mietittyä kannattaisiko tiputtaa se kuitenkin, koska kaadot on nyt aika lähellä ja matalana on ajettu kuitenkin aina samat paikat mitä nytkin.
Nyt auto pitäisi saada toimivaksi, jotta ehtisi suunnistuskisoihin.
Talvella sitten laitetaan lukot sekä vinssien kytkentä p.ilmalla.
Talvella tulee myös vieterit ja tukivarret menopelin alle.

Mitä muuta ylipäätänsä nyt kannattaisi ottaa huomioon ?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 02:36 (GMT +2).