Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 29.12.2007, 02:18
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

taas ollut vähän hiljasta ohjausrintamalla... ei ole keriinnyt järkeileen yhtään... yhden raidetangon onnistuin taas katkomaan, mutta kokeilkaas joku muukin (GM) vakio ohjauksella tämmöstä

kierrä ratti laidasta laitaan, laske kierrokset ja mitä tapahtuu.

mulla ratissa kierroksia tasan 3 laidasta laitaan, ensimmäisen 1,5 kierrosta äärilaidasta lähtiessä ei renkaissa tapahdu mitään, kori vain kallista/nousee/laskee, sen jälkeen lähtee kääntyyn, renkaat kääntyy siten että akselissa olevaan rajoitintappiin jää n.35-40mm varaa kun ratista loppuu kierrokset... tämä siis tasamaalla, akselin joustaessa suuntaan tai toiseen tilanne muuttuu.

mikään ei ole ikuista, mutta kestäisivät nyt edes järkevää käyttöä prkl...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 05:35 (GMT +2).