Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 21.12.2007, 09:51
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Perusasetus

Oletko harkinnut jenkkikaappia...tilava jääkaappi kal...,ruokatavaroille ja mahtuu muutama puketti reissumiestä...
Sitä mä en vaan ymmärrä et kuis sää jäistä reissumiestä aamupalaks?????
Edit...esim upo RF 2512 167l.jääkaappitila ja 45l pakastin

http://www.upo.fi/index.cfm/fi/kylma...aapit/rf_2512/
ja ZaNussin malli
http://www.netanttila.com/webapp/wcs...tegoryId=10265



- - - - - - - - - - - - -
#perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko#
SLCK Member #51
kayttaja"at"offipalsta.com
http://www.4x4cup.com/
www.slck.net



Edited by - Käyttäjä on 21/12/2007 09:53:44
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: MB G, pitkä ja korkea HV O/M/V Ajoneuvot 2 01.12.2007 19:14
Offisafarille jääkaappi mukaan! legro Linkit 0 26.07.2007 18:42
Myyty! Jääkaappi, kotimainen Upo Panu O/M/V Muut 3 07.01.2007 22:52
Jääkaappi? Tapsa_ja_Dumbo Tekniikka & Jutustelu 32 25.06.2006 17:25
3 penkkirivi kuin jääkaappi! lacrits68 Tekniikka & Jutustelu 6 22.11.2004 19:18


Sivu luotu: 06:29 (GMT +2).