Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 15.12.2007, 18:30
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Loiztavaa, ja peukun Sliöllekin joka saattaa ratkaistaa paattien F1-sten MM huomenna Suomeen. (Näyttää synkältä, mutta niin teki Kiminkin kohdalla)

Pohojanmaan offroad ry
Sihteeri
Oot vähän myöhässä, mutta mitäs siitä. Seliö ajoi eilen perjantaina mestariksi voittamalla viimeisen MM-osakisan Guido Capellinin keskeytettyä eli Sami Seliö teki Kimit! Onnittelut tuoreelle mestarille

Niin ja tietysti parhaimmat onnittelut Heikki Kovalaiselle loistavasta sopimuksesta F1-maailman toiseksi parhaaseen talliin. Nyt on mahdollisuus näyttää että pystyy kisaamaan voitostakin jos vain laitteet antaa myöden .
Inhorealisti



Edited by - Byrocrat on 15/12/2007 18:46:35
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Onnittelut musokatsastuksesta Rassi Chit-Chat 2 08.03.2005 07:19


Sivu luotu: 10:41 (GMT +2).