Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.03.2008, 09:14
Bruno Bruno ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 09.11.05
Sijainti: Helsinki.
Viestit: 753
Perusasetus

Nelitahtisen männän renkaat.+diesel


A = mäntä kolmella renkaalla.

Moottorin pyörimis -suunta on vastapäivään.Mikä on oikea oppinen tapa laittaa puristus renkaat sylinteriin.Eli kummasta tässä tapauksessa puhutaan työpuolesta.
Ylin puristusrengas klo 08.00.Toinen klo 14.00.Öljyrengas klo 20.00.

B = mäntä neljällä renkaalla.

Moottorin pyörimis -suunta on vastapäivään.Mikä on oikea oppinen tapa laittaa puristus renkaat sylinteriin.

Ylin puristusrengas klo 08.00.Toinen klo 14.00.kolmas klo??.??.Öljyrengas klo ??.??
Toisiksi ylin rengas seevattu,seevaus ylös,"kärki",alas.
Työpuoli yks mikä on unholassa.
Pienkoneissa useasti vacum pakattu oikeaan järjestykseen.
Seaech: "männän renkaat" ei nyt auttanut.
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=36368


Otto&Rudolf power.No Detroit diesel.Anteeks-anteeks,kiitos,kiitos,"förskottia".

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:Volvo c03 renkaat 35 13,5 renkaat lukkovanteilla finvalp O/M/V Renkaat ja vanteet 0 12.05.2008 09:50
M:K-750 -67 (900 diesel) jp-suzuki O/M/V Muut 5 10.06.2007 11:41
Suzukin männän merkintä? Suikka Tekniikka & Jutustelu 3 04.11.2006 06:45
Patrollin männän jähytys ruiskut swamber Tekniikka & Jutustelu 0 05.11.2005 23:01
Voiko männän poistaa koneest ilman koneen purkua=) MIC4-90 Yleiset 0 29.04.2004 18:46


Sivu luotu: 07:24 (GMT +2).