Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 08.12.2007, 18:29
Karhu67 Karhu67 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 133
Perusasetus

Entisen L200sen korotin laittamalla 50x50mm alumiinikiekot korin ja rungon väliin(kun pysty tekemään töissä,nyk. hiluxissa nailonkiekot).Operaatio oli suht helppo,ohjausakselin poorista pultti löysälle ,entiset pultit irti aina yhdeltä puolelta kerrallaan ja hallitunkilla puoli ylös kiekot väliin ja alas sama toiselle puolelle ,kylläkin joutui siirtämään ohjausakselia/rattia pikkasen lähemmäs kojelautaa,kun ei meinannu muuten ohjausakselin poorit riittää.Kannattaa katsella ettei sähköjohdot kiristä ja jarruputkia voi joutua hieman oikomaan konehuoneen puolelta spiraalista.Aikaa meni noin 3 tuntia kevyesti tuumaillen.Ei mulla ainakaan ollu mitään suurempia ongelmia.Varmaan on parempiakin keinoja mutta mulle kelpasi kotiolosuhteissa tehtynä.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
[M] Mitsu L200 ¤Offi-Osku¤ O/M/V Ajoneuvot 1 09.10.2006 20:43
M : Mitsu L200 2.5D 4wd -89 O/M/V Ajoneuvot 7 21.09.2006 21:46
M/V: Mitsu L200 4x4 2,6B -93 PL O/M/V Ajoneuvot 3 06.09.2006 07:04
M: Mitsu L200 4x4 PL O/M/V Ajoneuvot 2 14.05.2006 21:43
Mitsu L200 4x4 -91 Predator Tekniikka & Jutustelu 6 19.06.2005 20:20


Sivu luotu: 15:39 (GMT +2).